×
Nasze supermoce!

Superbohater IT to rzadko spotykany gatunek ssaków niewymagających snu, spędzających życie w Sieci i żywiących się pizzą i kofeiną. Mogą pomóc Ci w każdym komputerowym problemie. W zakresie ich możliwości leży:

  • projektowanie, budowa sieci komputerowych oraz zarządzanie ich infrastrukturą,
  • zapewnienie ochrony antywirusowej oraz bezpieczeństwa firmowych sieci (WiFi oraz LAN),
  • administracja serwerów działających na systemach Linuks oraz Microsoft Windows Serwer,
  • wykonywanie kopii zapasowych oraz zabezpieczanie danych,
  • stworzenie mobilnego biura – zdalny dostęp do zasobów firmowych,
  • tworzenia sieci VPN,
  • opieka nad sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem i jego modernizacja,
  • audyty, doradztwo (m. in. legalizacja oprogramowania firmowego),
  • usługi komputerowe (np. pogotowie komputerowe) i kompleksowa opieka informatyczna.
  • konsultacje dt. realizacji sieci WLAN,
  • doradztwo przy wyborze odpowiednich rozwiązań WLAN,
  • wybór i konfiguracja (w zależności od potrzeb) serwerów sieciowych,
  • wybór i instalacja oprogramowania sieciowego,
  • instalacja i konfiguracja terminali sieciowych,
  • nadzór, administracja i serwis sieci WLAN.
  • audyty sprzętu i oprogramowania
  • tworzenie stron www

I wiele, wiele innych superusług IT!

WSPARCIE IT
Niezmordowany administrator IT, zawsze online. Inżynier sieci, wyrabiający 24-godzinne zmiany w trakcie katastrofy. Programista, który zdaje się nigdy nie spać. Doskonale wiemy, że dziś w biznesie poza dobrym ekspresem do kawy i numerem telefonu do najlepszej pizzerii w mieście liczą się efektywne rozwiązania i zaangażowanie. Dlatego zawsze możesz na nas liczyć... tak już mamy :)
Z nami warto
Dobrze mieć stopnie naukowe z najlepszych uczelni i najwyższej klasy certyfikaty zawodowe, ale żeby zostać superbohaterem, trzeba czasem pójść za nosem. Zastosowanie naszych supermocy pozwala sprawnie zoptymalizować koszty działalności... a jak trzeba będzie to uratujemy Twój świat :)
e-marketing
Będzie o nas głośno, to chyba najlepszy dowód na to, że posiadamy również te supermoce.
Pakiety wsparcia IT!
Pakiet interwencyjny

Świadczone usługi, rozliczamy na bieżąco, zaraz po wykonaniu prac lub zbiorczo raz w miesiącu (wymaga podpisania umowy). Rozliczenie odbywa się na podstawie protokołów podpisanych po wykonanej usłudze. Wynagrodzenie za usługę liczone jest od konkretnego zgłoszenia/zadania/przyjazdu serwisu. Podstawą wyceny jest głównie czas wykonanej pracy oraz koszty ew. dojazdu,

Pakiet abonamentowy

Za stałą miesięczną opłatą otrzymają Państwo określoną liczbę godzin serwisowych do wykorzystania w razie potrzeby, plus zniżka za usługi po wyczerpaniu godzin. Wysokość abonamentu zależy od ilości zgłoszeń do wykorzystania w miesiącu lub ilości stanowisk komputerowych.